Recomanacions musicals (LVII) – Survivor – “Eye of the Tiger”

21 Octubre 2013 a les 08:00 | Arxivat a Music | 6 comentaris
Etiquetes: , , ,

rocky_IIIUn dels personatges més emblemàtics dels 80s va ser Sylvester Stallone i els seus ‘Rockys’ i ‘Rambos’. Malgrat això, els d’aquella generació estan (estem) en un estadi intel·lectual molt superior al de les generacions anteriors i, sobretot, posteriors. Vam haver de lluitar en un món hostil i hem esdevingut una generació renaixentista per superació.

Amb tot, l’Stallone va fer aportacions de valor com demanar als Survivor que fessin aquesta cançó per a “Rocky III” atès que no havia aconseguit “Another bites the dust” dels Queen com a BSO.

El video no tè pèrdua, especialment les ulleres d’un dels membres de la banda.

Aquesta és una d’aquelles cançons que fan que, quan els de la generació dels 80s van (anem) a una festa amb música, tothom s’aparti de per deixar-los (nos) ballar. Ens fem nostre la lletra de la cançó i tothom (més aviat ‘totdon’) esdevé una presa…

It’s the eye of the tiger, it’s the thrill of the fight
Risin’ up to the challenge of our rival
And the last known survivor stalks his prey in the night
And he’s watchin’ us all through the eye of the tiger

Bona setmana!

6 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jo sempre he volgut caminar amb els meus amics pel carrer així, en formació, cara de mala llet i pas segur, com fan els Survivor al vídeo. Potser algun dia.

    • Jo ho faig sovint. Tot el poble ja em coneix!😛

  2. I després del tercer gin-tònic ja és que ho fèiem amb els ulls tancats. Quins ritmes.

  3. tinc Rocky a la llista de pendents des de fa segles! quina merda de cinèfil que soc!

  4. Jo tinc unes ulleres per esporgar arbres que son igualetes igualetes (però, evidentment, a mi em queden molt millor).


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

