Recomanacions musicals (XLIX) – The Communards – “You Are My World”

30 Novembre 2012 a les 08:00 | Arxivat a Music | 10 comentaris
Etiquetes: , ,

Arribem a les recomanacions musicals amb un dels grups de capçalera dels meus 80s: The Communards. Són incomptables les vegades que vaig escoltar i ballar les seves cançons. Recordo, per exemple, que la nit abans del viatge de fi de curs de COU a Itàlia (un clàssic entre els clàssics dels de la meva generació) vaig assistir a un concert d’aquest duet britànic a Barcelona, al Palau dels Esports, si no recordo malament. Va ser impressionant…

Vaig arribar a aprendre a ballar com en Jimmy Sommerville i tot. Aquesta capacitat adquirida va ser un element important en el meu armament quan anava de caça major. Les joves femelles humanes veien que ballava d’aquella manera i se m’acostaven pensant-se que no corrien perill. Quan les tenia a tocar, ja era massa tard per a elles. No podien escapar de les meves urpes seductores i s’havien convertit en preses i aliment d’un carnívor despietat com el meu ‘jo adolescent’ d’aleshores. Crec que m’hauria merescut algun programa especial a National Geographic o Discovery Channel que parlés de tècniques exitoses de caça amb camuflatge etològic.

Us deixo amb aquesta “You are my world” que va ser la primera cançó que vaig sentir d’aquest parell.

Desmeleneu-vos!

Bon cap de setmana!

10 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. aquestes antigues arts de caça major encara crec que són efectives…..llàstima de no poder aplicar-les sense que ens piquin la cresta.
    Bona música…..

    • Joan, tu no les aplicaves? Potser es mereixen un relat ’69’ dels teus!

  2. Ja em temia jo que aquests acabarien sortint… Increïble com eren de soques les dones llavors, eh?🙂

    • Salva: a tu també t’agradaven! No et facis l’orni, ara!

  3. El que és ben estrany és que ballant així, el que se’t s’acostessin fossin precisament dones !!!😛

    • Carme J: les distreia… Es pensaven el que no era!

  4. Jo que tinc una pila d’anys, també els recordo i el cas que m’agraden

    • Josefina: els clàssics són els clàssics!!!

  5. Òndia, però si el cantant sembla en Tintín i la casa un expositor d’Ikea! Estic d’acord: qualsevol llop depredador que sigui capaç d’imitar el saleru d’aquest bon home adquireix aparença 100% xai.

  6. Ferran,

    Encara m’estic descargolant !, i es que m’enrecordo perfectament de com ballaves com el payo de Comunatds, i de com les joves femelles s’acostaven encuriosides.

    Crec que no ho hauries de perdre aquestes tecniques que mai passen de moda ni perden efectivitat. Pero si parlem de caça major, evidentment cal disposar d’un bon vedat !!!.

    Temps era temps company. M’ha agradat fer una volta per aqui.

    Pd.- perdoneu per no posar accents en un bloc tant culte, pero encara no he apres a fer-ho amb la BB.

    Salut i ventura !


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

