Recomanacions musicals (XLIII) – A-Ha – “Take on Me”

12 Octubre 2012 a les 09:00 | Arxivat a Music | 6 comentaris
Etiquetes: , , , , ,

La cançó “Take on Me” és una de les cançons que més vegades he sentit, però no perquè la tingués en cassette (1) o CD, no. És la típica cançó que sona a tot arreu, encara ara, vagis on vagis. Al final, vulguis o no vulguis, t’acaba agradant!

Amb ‘Take on Me’ em vaig començar a apoderar de les pistes de ball i vaig començar a forjar-me una llegenda com a ballarí seductor. Darrere meu, una estela d’actuacions inoblidables, es varen gravar en centenars de retines. Molts cors trencats. Danys col·laterals.

Balleu a sac!

Bon cap de setmana!

(1) per als lectors més joves d’aquest bloc, la cinta de cassette és un objecte vintage que servia per escoltar música en una mena d’aparells pre-industrials anomenats reproductors de cassette, radiocassettes o, més endavant, walkman. Eren una capsa de plàstic amb una cinta magnètica que s’embolicava en dues bobines per l’acció dels esmentats aparells reproductors… de música.

6 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ¡Ajá! Gran cançó, et felicito!
    Sort que has escrit la paraula “llegenda” abans de “ballarí seductor”🙂
    I d’altra part, moltes gràcies per descriure que és un “cassette”, havia sentit alguna cosa però no tenia la més petita idea del que era!

  2. Em temia que aquesta acabaria sortint… Sort que no he hagut de presenciar mai els teus espectacles a la pista de ball (i si ho he fet, la meva ment n’ha bloquejat el record per motius de salut).

  3. bona música, molt bona…..però l’aclariment de la cinta de cassette no té preu, és per emmarcar

  4. Yaiza: no m’has vist ballar… i això és una mancança que tens…😉 Ara ja saps que és un cassette, doncs!

    Salvador: tu i jo som uns grans ballarins…

    Joan: veus? ja saps que és un cassette! Allò de què en parlaven els grans!

    • Sí que t’he vist i…..s’acaba la bateria del telèf….

  5. Quins grans balladors😉 molt bona la descripció del k7. Crec que tinc un calaix ple d’aquestes andròmines…


Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.
Entries i comentaris feeds.

