Recomanacions musicals (XL) – A banda mais bonita da cidade – “Oraçao”

11 Mai 2012 a les 09:00 | Arxivat a Music | 4 comentaris
Etiquetes: , ,

Fa uns quants mesos que vaig conèixer aquesta cançó gràcies a un apunt de l’Alyebard, em sembla recordar, al Facebook.

Si sumem la meva flaca per Brasil i la seva música, a una cançó com aquesta, ja tenim els ingredients principals per a una recomanació musical per començar un cap de setmana amb bon peu.

Aquesta és de les cançons que més m’agrada d’aquesta colla (junt amb ‘Boa pessoa’) i va bé escoltar-la quan necessites una mica d’ànim o forces.

Us la recomano.

Bon cap de setmana!

4 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Recordo la recomanació i la comparteixo, a mi també em va agradar i me la vaig descarregar, és música de molt bon rotllet.

  2. Fa uns mesos, i tant! la recomanació al blog és del juliol passat!
    Però la cançó val la pena recordar-la🙂 Et deixa amb un somriure tot el dia.

  3. Bones vibracions, sí senyor: molt ben rebudes!😀

  4. Xexu: veig que vaig ser l’únic a qui li va agradar, oi?🙂

    Alyebard: necessitem cançons com aquesta!

    Montse: jo encara ballo…🙂


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

