Recomanacions musicals (XXXIX) – Chris Garneau – “Fireflies”

4 Mai 2012 a les 09:00 | Arxivat a Music | 2 comentaris
Etiquetes: , , , ,

Aquesta setmana recomanem una cançó que fa setmanes que em balla pel cap, tot i que no sé què m’agrada més, si la cançó mateixa o el video que l’acompanya.

Chris Garneau és un cantant especial. Americà amb influències europees per haver passat part de la seva vida a la vella Europa, compon temes originals.

Aquest  ‘Fireflies’, per exemple, sembla alliçonar-nos sobre el risc d’enlluernar-nos per algunes aparences. No sé si volia parlar d’això quan la va escriure, però a mi m’ho sembla.

Us deixo amb ‘Fireflies’ i la particular veu d’en Garneau.

It’s no easy so

Take it slow

Bon cap de setmana!

2 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Un altre cop et felicito! M’agrada molt. Saps que va sortir en un dels vídeos del #òperaentexans? #nopierdaslaracha!

  2. m’agrada la cançó i el vídeo


Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.
Entries i comentaris feeds.

