Recomanacions musicals (XXXVIII) – Katie Herzig – “Closest I get”

27 Abril 2012 a les 09:00 | Arxivat a Music | 5 comentaris
Etiquetes: ,

La recomanació d’aquesta setmana és molt tranquil·la. Tinc una especial inclinació per les veus femenines pausades i amb un acompanyament lleuger de música.

‘Closest I get’ és una cançó de dubte, incertesa i, fins i tot, desencís amorós. Amb una altra lectura, però, més positiva, podríem dir que quan la cantant es demana:

What if the closest I get to the moment is now?

també pot interpretar que el millor que pot tenir és el que té ara i que, d’aquesta manera, ha de fer tots els possibles per treure’n el màxim partit.

Amb tot, el meu vers preferit de la cançó és:

Which muse will lay its hands on me?

Una gran pregunta…

Bon cap de setmana!

5 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Avui et felicito per la recomanació musical. M’agrada molt!

  2. Val a dir que m’ha agradat la recomenació, eh!

    Però Tirant, per molt que reneguis del mestre Leblansky, a qui sempre acuso que li agraden molt les noies cantants amb veu de figaflors, pel que estic sentint, veig que a tu també!!!

  3. Yaiza: és qüestió de xafardejar què escolta el jovent a Spotify!😉

    Carme J: ja deia jo que això de passar-me els divendres per Can Leb no podia ser bo!

  4. a veure si la recomanació d’aquesta setmana es més animada…


Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.
Entries i comentaris feeds.

