#històriesdeltren 4 (1a part)

6 Març 2012 a les 09:00 | Arxivat a Contes, historiesdeltren, Tales | 6 comentaris

M’assec al costat de la finestra. Busco el llibre dins la motxilla. Quan estic a punt d’obrir-lo aixeco el cap. No me n’havia adonat dels meus companys de seient més propers. Quin horror! Davant meu tinc els dos éssers, suposadament humans, més repulsius que he vist mai!  Són insultantment lletjos. Mai havia vist una desgràcia estètica d’aquestes dimensions!

Aparentment, un és un ésser humà femella i l’altre és mascle. Parlen entre ells. Intento llegir, però no puc. La meva ment no es pot concentrar en l’espessa lectura que estic intentant pair aquests dies. Deso el llibre. La mirada se me’n va cap als dos individus que tinc davant meu.

Deuen tenir uns cinquanta anys. No només són lletjos. Van bruts. Molt bruts. Els cabells són greixosos. Ella porta els cabells tenyits de fosc però dos dits d’arrel es veuen blancs. El cabell gris i arrissat d’ell és com un carrer de Moscou el mes de gener, però no són volves de neu, no. És caspa. Una caspa històrica, de dies o mesos que ja cohabita simbiòticament amb la merda enganxada en aquells cabells.

Ell va sense afaitar. Els dos tenen una dentadura que fa feredat. Potser la pitjor, però, és la d’ell. Les dents són grogues. Li falten, que jo pugui veure, un parell d’ullals. Per les restes que hi detecto enganxades, dedueixo que no s’hi ha passejat un raspall per molt de temps. Quan obre la boca, un fil de saliva enganxa els dos llavis fins que es trenca. Quan parla llença capellans.

Estan comentant problemes amb els seus fills adolescents. Un pensament horrorós en ve al cap: ‘Com es poden haver reproduït amb aquell aspecte tan repulsiu?’. M’imagino que només pot haver estat mitjançant un sistema mixte de reproducció sexual asincrònic. Ell, hauria deixat anar el seu material genètic per qualsevol lloc del pis en la forma d’espores de generació onanística i ella l’hauria recollit posteriorment. El respecte que us tinc com a lectors m’impedeix aprofundir més en la tècnica d’aquesta captació de la seva aportació per part de la part femenina. Que cadascú s’ho imagini, si s’hi atreveix.

Per altra banda, quina descendència pot haver sortit de la combinació d’aquella lletjor tan brutal? No m’hauria estranyat si en un moment determinat els gens d’uns i altres s’haguessin negat a recombinar-se per no seguir perpetuant aquella desgràcia estètica.

Fan pudor. Una ferum repugnant. És una barreja de suor agra amb humitat resclosida. Molt desagradable. No m’atreveixo a mirar la pobreta escolar ‘posh’ uniformada que tinc asseguda al costat. Sento com intenta evitar les basques que li vénen. Quan arriba la seva parada fuig corrents. Veig que vomita a l’andana.

Estic absort en la contemplació d’aquella degeneració humana tan dantesca quan, tot d’un plegat, un alè putrefacte em colpeja violentament els narius. Ella m’està mirant i m’està parlant!

Glups…

6 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja m’espero qualsevol cosa per la segona part, però un cop més tornes a retratar uns personatges de manera que em resulta desagradable, i no pel que expliques de com són!

  2. Que no has vist que a l’entrada de cada estació hi ha això :Lasciate ogne speranza, voi ch’entrate fas un viatge per l’avern!!

  3. Ostres a veure si has lligat i tot………es comença amb una mirada, unes paraules…..i després el contacte físic

  4. Ecs #repugnància

  5. XeXu: no et pots imaginar què és això del tren!

    Alyebard: realment els FGC, vegades, són dantescos…😉

    Joan: no ve gens de gust amb aquest panorama, oi?

    Yaiza: #doncsespera’t

  6. Ai, però que descriptiu arribes a ser. M’ha semblat visualitzar un cadàver de Bones, però viu. Crec que eren de més bon païr les històries masclistes. Amb el que li has dit a la Yaiza, crec que ja podem anar a comprar la “sal de frutas”.😦


Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.
Entries i comentaris feeds.

