Haiku XV

27 gener 2012 a les 09:00 | Arxivat a Haikus, Poemes, Poems | 5 comentaris

5 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tot el que sigui despertar un bri de vida enmig de qualsevol desert ja és, per si, un acte heroic!

  2. Porquet: doncs sí. Sort que la natura sempre troba solucions.

  3. M’ha recordat una cançó que deia “res no em manca, ella dorm al meu costat”😉

  4. Alyebard: no la conec!

    • Perdó era “res no m’interessa, dorm al meu costat” ; la memòria és traïdora😦


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

