Recomanació musical (XXXV) – Sirusho – “Qele Qele”

30 Setembre 2011 a les 09:00 | Arxivat a Music | 2 comentaris
Etiquetes: , ,

No recordo estar passant per cap moment especialment difícil de la meva vida la primavera de 2008, però un dissabte em vaig trobar mirant el festival d’Eurovisió que aquell any se celebrava a Sèrbia. Sense tenir cap predilecció especial per cap dels països participants, em vaig quedar esmaperdut i embadalit quan va començar a cantar la representant d’Armènia, una tal Sirusho, que després, fent recerca, vaig descobrir que era una celebritat al seu país.

La cançó, com sol passar a la vida, injustament no va guanyar. Si no recordo malament, aquell any, va guanyar Rússia. Amb tot, aquella cançó se’m va quedar i ara la vull compartir amb vosaltres.

En la meva anterior reencarnació com a blogaire, l’eixerida Sirusho (si fos hispanoparlant hauria dit ‘pizpireta’ perquè és una paraula que sempre m’ha fet gràcia escriure i que, fins ara, no havia fet servir mai abans, tanco parèntesi) em va servir d’argument per explicar que entenia (i entenc) jo per ‘globalització’. Us adjunto l’enllaç per si voleu anar a veure que deia en aquelles èpoques.

Apa, espero que gaudieu d’aquesta joia i, un cop més, sigueu dignes del regal que us faig.

Bon cap de setmana!

2 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Eis, eis, eis, Eurovisión és una mina per descobrir! Algun dia tornarà a estar de moda, totes les cançons seran tan “guais” com la que tu poses i tota Europa tornarà a reconciliar-se amb la seua Unió!

  2. Maria: Eurovision és un mite subvalorat. L’hem de posar al lloc que li pertoca!


Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.
Entries i comentaris feeds.

