Recomanació musical (XXXIII) – Delafé y la Flores Azules – “Río por no llorar”

16 Setembre 2011 a les 09:00 | Arxivat a Music | 5 comentaris
Etiquetes: ,

Aquesta setmana l’acomiadarem amb una cançó dels catalans “Delafé y las Flores Azules”, els quals, com a bons catalans, es van separar, en un grup més petit, d’un membre de la banda abans anomenada “Facto Delafé y las Flores Azules”… ja les tenim aquestes dinàmiques, nosaltres.

Són un grup que fan bona música, segons la meva opinió, i que, si ets una mica cool, segueixes la línia “antes muerta que sencilla” o si vols anar d'”enrollat”, has de conèixer.

Tenen alguns videoclip curiosos, però avui us vull convidar a veure “Río por no llorar” per l’originalitat del plantejament. Una de les preguntes que sempre em faig quan vaig aquesta gent és on es deu comprar la roba l’Helena Miquel (la cantant)… Qui l’assessora?

Apa, bon cap de setmana!

5 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ha,ha,ha, m’agraden, jo ploro, però de riure!!
    El primer CD que em va regalar un gran conegut teu era d’ells !!!
    Gràcies per transmetre aquest optimisme capdesetmanero!!!

  2. Com a tot comentari, em limito a repetir el títol de la cançó. Sort que la cultura catalana té gent que la representa així de bé.

  3. A ells ja els havia escoltat, les lletres i els videoclips m’agraden prou tirant a molt… això vol dir que sóc cool??😛

  4. Sense que serveixi de precedent, avui et poso un 10, Tirant. Però no et confies, i segueix treballant-t’ho, haw, haw!

  5. Carme J.: ja té mèrit que li segueixis parlant si el primer CD va ser d’aquests paios!!!

    Salvador: llegeixo entre línies que la cançó t’ha emocionat. En faràs una versió?😉

    Maria: si t’agraden ets cool, enrollada i “antesmuertaquesencilla”!!!

    Leb: vas deixar una empremta molt forta en mi… i això surt, de tant en tant…😉


Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.
Entries i comentaris feeds.

