Recomanació musical (XXXI) – Anna Roig et l’ombre de ton chien – “Je t’aime”

27 Mai 2011 a les 09:00 | Arxivat a Music | 5 comentaris
Etiquetes:

Després de la pausa de la setmana passada, reprenem les recomanacions musicals amb una cançó que fa un any era una novetat i que ara ja forma part de la realitat de la música catalana.

Em sembla que vaig descobrir aquesta cançó remenant entre les llistes de reproducció dels meus amics del Facebook al Spotify.

M’agrada la cançó. És fresca i alegre. L’amor amb humor té unes connotacions especials, oi?

Genial els versos:

Je t’aime, t’ho dic en francès

si vols pots fer veure que no m’has entès

Bon cap de setmana!

5 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. M’agrada l’estil (musical i estètic) de l’Anna Roig…ara per la teva culpa, m’han vingut unes ganes irresistibles de comprar-me una boina de gantxet i unes sabates vermelles🙂

    No la coneixia i m’ha encantat!
    Bon cap de setmana!

  2. Molt bons, jo els vaig descobrir a la ràdio l’any passat. Veig que ja t’ha passat l’etapa nostàlgica dels 80🙂

  3. La vaig descobrir acabada de sortir i em va agradar molt. També perquè l’autora del clip és del meu poble🙂 Bon week-end, t’ho dic en francès, que encara que no t’ho creguis ho diuen en anglès … la, la, laaa😛

  4. Carme: hauràs de fer un viatget a França per buscar això que vols!

    Alyebard: sí que són bons, sí… i no, no m’ha passat la nostalgia dels 80s. Resteu atents als propers divendres!

    Clídice: És que del teu poble només poden sortir coses bones! Bon weekend!

  5. Bona, bona! És tan senzilla, tan directa, tan fresca… és impossible que no se t’enganxi i anar-la cantant amunt i avall.


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

