Recomanacions musicals (XXVI) – Nino Bravo – “Un beso y una flor”

8 Abril 2011 a les 09:00 | Arxivat a Music | 15 comentaris
Etiquetes: ,

Alguns dels que em coneixeu personalment sabeu que un dels meus cops amagats és la meva brillant interpretació de “Un beso y una flor” quan vaig a parar a un karaoke.

Em sé la cançó de memòria i, en no haver de mirar la pantalla per seguir la lletra, puc dedicar-me en cos i ànima a la representació de la cançó.

En Nino Bravo va ser un cantant excepcional. Són memorables altres cançons seves com “Noelia”, “America, America” o “Libre”. No descarteu que les comparteixi amb vosaltres en un futur.

Us deixo, doncs, amb aquesta fantàstica perla. La vull compartir amb vosaltres perquè sé que en sou mereixedors i que qualsevol crítica negativa que expresseu només serà producte de prejudicis i de la vergonya de no gosar reconèixer obertament la vostra admiració per un monstre de la cançó que, malauradament, va veure la seva carrera escapçada massa aviat.

Vull acabar amb la trascricpió d’un comentari fet en el video que us adjunto al youtube per qui, pel to i el raonament dels seus arguments demostra ser un expert en música i cultures comparades:

esto si es cantar. musica. no la asquerosa bachata o el ragetton. estupida musica. al carajo con esa musica. es , fue y sera # 1 en cuba.

Bon cap de setmana!

15 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Si això fos el twitter et feia un unfollow que et quedaves sec!

  2. Ha,ha, ha! Bravo, bravo, bravo bravissimo, bravo !! Poseu-li el to musical que toca !! Bon cap de setmana

  3. Però Tiru, nen! T’has pres alguna cosa? Senyooooooooooooooooor…😦
    De totes formes passa un molt bon cap de setmana cantant Nino Bravo… jo t’escolto eh?😉
    Abraçades

  4. SM: sabia que t’agradaria la meva proposta d’avui!

    Carme J.: No podria estar millor expressat: bravíssimo!

    Mortadel·la: jo allibero el meu costat fosc al karaoke i aquesta cançó…😉

    Bon cap de setmana!

  5. A mi també m’encanta canta Nino Bravo al singer star de la Play, aquesta canço també la canto a tot pulmó…la family es trencat el pit amb mi…coses de la vida…som uns incompresos
    suscribeixo la critica del you tube: esto es musica y no els rotllos del Leblansky (ara que no em llegeix he he)

  6. Mmmmmmm d’això … ummmmm … i per veure’t al karaoke cobres? … això si, abans m’hauré d’haver pres uns quants tequiles. marededéusenyor!

  7. Clidíce! M’apunto amb tu!…jo també el vull veure al Karaoke! Hahahaha!
    Podrieu fer un duet amb l’Aris. Estic segura que la representació seria memorable…jo us faig els chorus😉

    Bon cap de setmana a tots!

  8. Aris: estem d’acord! Som uns incompresos i la música del Leb no arriba mai al nivell del Nino Bravo!
    Clídice i Carme: proposo una trobada presencial blogaire per tal que flipeu amb la meva actuació. Amb ubs tequiles també puc fer una bona exhibició amv ‘Bailar pegados’ del Sergio Dalma!

  9. Tirant, això d’avui ha estat definitiu: dubto que mai més torni a fer-te cas en cap recomanació musical teua. Potser hi ha expiació d’aquest pecat mortalíssim que has comés avui, però no crec que amb 30 anades i tornades de genoll a Montserrat en tinguis ni per començar. Vade retro, ens infernalis!

  10. [i Aris, tu no riguis, que t’he vist]

  11. I per cert, una visita a la competència http://mainoestard.blogspot.com/
    d’avui, seria una bona manera d’iniciar el teu retorn al bon camí.

  12. Leb: jo entenc que no t’acabin d’agradar les meves recomanacions… Els teus gustos musicals, com els del bloc que em recomanes, són massa mainstream per a mi… Sóc més de buscar aquell tipus de música que poca gent coneix…😉

  13. he he El Leblansky ha sofert un double crack cardíac…Tirant, deixa que em recomani un cantant
    http://elmercatdesantantoni.blogspot.com/2010/12/pepe-benavente-el-polvorete.html
    crec que no t’arrepentiràs, al Leb li encanta. LLàstima que tinc una colla de compromisos amb l’ampa del meu cole, perque un bon karaoke amb el tirantloblog i el leblansky alli escoltant-nos, seria de mort!
    Per cert, l’altre cantant meu es ELVIS

  14. Ei, a l’Elvis ni mental·lo colla d’heretges!

  15. Aris: el Leb és molt d’aquestes coses. En el fons Kraftwerk no li agrada i es fa le snob.

    Clídice: quin Elvis, el Presley o el Costello?😉


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

