Recomanacions musicals (XXIII) – Die Ärtze – “Schrei nach Liebe”

11 Març 2011 a les 09:00 | Arxivat a Music | 6 comentaris
Etiquetes: ,

Després de l’atac despietat rebut en els darrers dies, aquest bloc va recuperant la seva normalitat.

Avui, com que és divendres, toca recomanació musical. Com que la setmana ha estat dura, per les raons que ja coneixeu, avui em permetreu que us faci una proposta tranquil·la.

Com ja vaig dir en el seu moment, l’alemany, malgrat els prejudicis que s’hi puguin tenir, és una meravellosa llengua que ens pot sorprendre per la seva tendresa. La cançó d’avui n’és un exemple. El títol ja diu moltes coses: Schrei nach liebe (Crit per amor, Crit a la recerca d’amor).

És molt interessant la creativitat inherent al videoclip. No és casual que Alemanya hagi estat el bressol de Lang, Fassbinder o Wenders. Aquesta video n’és una clara herència. No us podeu perdre l’emotiu solo de guitarra al voltant del minut 2’20”. Ja m’ho sabreu dir.

Us deixo, doncs, en bones mans. Cançó balsàmica després de les tensions de la setmana. No és una casualitat el grup que la canta es digui “Die Ärtze” (Els Metges). Poseu-vos còmodes, pugueu el volum i relaxeu-vos. Goldmund us semblarà AC/DC al costat de la recomanació d’avui. Us mereixeu aquest descans.

Bon cap de setmana!

6 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Buà Tiru! Quin soroll. No m’agraden massa😦

  2. Sí, sí! Genial! Feia temps que no l’escoltava! Una cançó impressionant. Recordo que un grup del meu poble en va fer una versió en castellà, amb l’ajut a la traducció d’algú que casualment es deia com tu…😉

  3. no estan malament aquests golfos apandadores, m’ha agradat més escoltar-los que veure’ls, però🙂 Bon cap de setmana🙂

  4. Mortadel·la: veig que no t’agrada el chillout…😉

    SM: sabia que t’agradaria aquesta!

    Clídice: jo també prefereixo no veure’ls! Bon cap de setmana!

  5. Tirant, la teua crítica -en especial el darrer paràgraf- m’ha descolocat fins al punt que per un moment he pensat que hi havia uns altres Die Artze diferents del que jo coneixia. Però no🙂

  6. Leb: no et relaxen més els Die Ärtze que Goldmund?😉


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

