Tirant lo Photobloc – Making sense together

2 Març 2011 a les 09:00 | Arxivat a Photoblog, Tirant lo Photobloc | 9 comentaris

En Tirant lo Bloc és un liberal convençut i per això dóna molta importància a un individualisme ben entès. Així doncs, quan descobreix oportunitats en les quals els individualismes, quan es junten, sumen per crear noves individualitats més fortes, se sent recomfortat en els seus ideals.

Amb aquest objectiu, ha pensat un fotopoema i l’ha encarregat al seu alter ego Tirant lo Photobloc per tal que l’expliqui amb les seves imatges carregades d’intenció i d’idees.

CLICKANT AQUÍ t’ho ensenyarà.

9 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Si les individualitats, ben enteses i coordinades, obren portes d’oportunitats, endavant!

  2. Ni individualisme ni punyetes: fotopoema eròtic, no ens enganyem!

  3. Ostres, no estava preparada per això! M’han engantxat veient aquestes fotos. M’he apresurat a tancar la pàgina i m’he posat ben vermella!

    Que ja no hi han rombes, per avisar?😉

  4. Porquet: l’individu és l’origen de tot!

    SM: apa aquí! quines ments més perverses que corren per aquest bloc😉

    Carme: … i jo que pensava que feia una metàfora sobre l’individualisme i aquí tothom hi veu una altra cosa!!!😉

  5. He entrat en un plís plàs i he sortit igual o més ràpid! com un coet. Sabeu?, els meus papis encara no m’ho deixen miraaaaaaar!
    I com la Carme, falten els tres rombes…😉 Quines coses de fer TiRu.
    Avises però malament! Jo m’he quedat més que vermella, morada!
    Sense respiració, saps?

  6. Doncs a mi m’ha encantat.😉

  7. Precioses les fotos! A mi, personalment, sempre m’han agradat més les que són en blanc i negre que amb color (tot i que n’hi ha de molt boniques), tal volta perquè les trob més poètiques, més nostàlgiques… M’agraden, les del blog. Tenen una gran nitidesa. Molt maques🙂

  8. Mortade·la: ai que sempre us ho agafeu pel cantó que crema! I jo que em pensava que havia fet una metàfora fotogràfica amb missatge social!😉

    Alyebard: gràcies, gràcies… algú que em doni suport!!!🙂

    Caterina: ja m’agrada, ja el blanc i negre… però no sempre s’hi escau… en aquest cas, sembla que sí. Celebro que t’agradi. Gràcies per la visita!

  9. TirU…

    T’envio molts TiroPetons,

    SoR Abraçada De les grans, maco.
    Les meves disculpes,
    Del.li


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

