Recomanacions musicals (XIX) – “Big Girls” – Mika

11 Febrer 2011 a les 09:00 | Arxivat a Uncategorized | 5 comentaris

Avui em salto la tendència vertiginosa que portava cap a la melenconia dels 80s i us proposaré una cançó més nova. Deu tenir uns quatre o cinc anys i és del cantant libanès Mika. La seva cançó més coneguda és “Grace Kelly” però ara no recordo com vaig ensopegar aquesta cançó, però el primer cop que vaig veue el vídeo no vaig poder resistir-me a veure’l una pila de vegades seguides. Els balls del final són espectaculars… ja veureu.

No us perdeu la lletra. Una estrofa genial diu:

You take your girl

And multiply her by four

Now a whole lot of women

Needs a whole lot more

És veritat?

Bon cap de setmana!

5 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Suposo que després del Sommerville aquest és un pas lògic…

  2. 🙂
    http://www.goear.com/listen/de79b39/mika-grace-kelly-mika

    Cap bon, Tiru…
    Diria que tots i totes portem dins una nena o un nen que no voldríem que marxés mai. Quan he vist les nenes ballant he somrigut.

  3. SM: tota evolució segueix una lògica…😉

    Mortadel·la: … i jo quan les veig ballar em pregunto: per què sóc tan maldestre en el ball?🙂

  4. M’acabes d’alegrar el dia, avui m’havia saltat el règim🙂


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

