Recomanacions musicals (XVIII) – “Don’t you forget me” – Simple Minds

3 Febrer 2011 a les 09:00 | Arxivat a Music | 9 comentaris
Etiquetes: ,

Després de les brutals i despietades crítiques rebudes en la recomanació musical de la setmana passada, producte de l’enveja, del desagraïment i del conformisme estètico-burgès d’alguns dels lectors d’aquest modest racó de propostes generoses, aquesta setmana us faré un regal més conservador.

Segueixo amb les recomanacions dels 80s perquè és la millor dècada quant a música del segle passat, perquè va ser la “meva època” i… perquè mira… m’agrada.

Els Simple Minds van ser un referent per a mi. Escoltava les seves cançons, anava als seus concerts, m’eren referències en les meves “històries” de l’època (Let i all come down, Rivers of ice, etc.), referents polítics (Belfast Child, Street fighting years, etc.).

Avui, però, escoltarem “Don’t you forget about me”, que formava part de la banda sonora de The breakfast club. El videoclip, però, és de la interpretació d’aquesta cançó que els escocesos dels Simple Minds van fer al concert multitudinari Live Aid de 1985. El concert va tenir lloc  el 13 de juliol a dos escenaris: Wembley i el JFK Stadium de Philadelphia, on van actuar els Simple Minds.

Era aquella època en la qual et sonaven tots els grups que podien participar en un concert multitudinari. Ara, quan es fan aquest tipus d’esdeveniments no conec a ningú… O tempora, o mores.

Will you recognise me?
Call my name or walk on by
Rain keeps falling, rain keeps falling
Down, down, down, down

Ja m’ho sabreu dir…

9 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Que me vengan a la mente….with or without you, more than this, I want to break free, the final countdown….

  2. Yaiza: aquestes també aniran venint, també… estem en una dinàmica 80s que no l’atura ningú!

  3. Bé, una elecció moderada per no traumatitzar l’audiència, que encara està refent-se de la darrera recomanació. Avui no ens queixarem (gaire).

  4. Uf! Doncs jo no els tolero!

  5. SM: sé fins on puc arribar. Ara us deixaré descansar unes setmanes fins a presentar una nova perla…😉
    Porquet: vaja! a veure si les properes recomanacions t’agraden més!

  6. Jo vaig cremar uns walkmans escoltant-los fins la sacietat!
    Em sabia totes les lletres i van ser la banda sonora d’una llarga i feliç temporada🙂

    I sí…estic amb tu: estava molt bé això anar a un concert i reconèixer fins i tot als teloners!

  7. ENtro com sempre, amb un gerundi, rient! AIx! EM costa comentar TiRu…
    Que bo (em ploren els ulls, ai..) Un segon, que l’escoltaré amb “carinyu..” i per molt que n’hi posi, no sona? Ah! no, ara…

    Bé, no esta mal… però i en Lou, o Santana, o Pretenders, o B52’s o no sé ummmmmmmm…Blondie..?

    Bé, bé, esta bé eh? No et desanimis, sàpigues que vas pel bon camí. Com sempre! Comunque, TiRuLarU!

  8. Perdona, ara ric del TOLERO del POrqUet… ai, senyor, com unes cabres..

  9. Carme: veig que tu i jo estem en sintonia musical!!!😉

    Mortadel·la: que bé t’ho passes! Els grups que tu proposes són ja, gairebé, pre80S, eh?!


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

