Recomanacions musicals (XVII) – “Dancing Queen” – The Communards

28 gener 2011 a les 09:00 | Arxivat a Music | 13 comentaris
Etiquetes: , ,

He dubtat molt en fer-vos aquesta recomanació. No us volia incomodar. Quan algú rep un regal d’aquesta magnitud pot sentir, en un primer moment, que no és digne de ser-ne mereixedor. Sé que fa poc temps que ens coneixem amb els que llegiu aquests apunts que em surten de tant en tant, però crec que ja podeu començar a ser subjectes de la meva extrema generositat.

Quina millor mostra us puc donar de la meva liberalitat que fer-vos coneixedors i beneficiaris d’aquesta perla dels 80s? The Communards, un grup mític en l’imaginari de la meva generació (sempre recordaré haver anat a un concert seu la nit abans de marxar all viatge de final de curs de COU a Itàlia… inoblidable…).

Però per si ells mateixos no fossin prou mítics, interpretant una de les fites de la música europea del darrer terç del segle passat, “Dancing Queen” dels ABBA (genuflexió!) s’arriba a un clímax de tal dimensió que les ànimes febles, de ben segur, no ho podran resistir preses d’un atac d’una nova versió pop de la síndrome de Stendhal.

No sigueu modestos i sentiu-vos mereixedors d’aquest regal!

13 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Com a gran fan d’Abba durant tota la EGB i i fan dels Communards (també pels volts de COU), em sento plenament mereixedora del regal.
    Me’l emporto així tal qual, amb l’enorme llaç groc, inclòs, he, he, he…

    Gràcies pel re-revival i bon cap de stemana!

  2. ABBA ha estat la banda sonora de moltes de les meves festes (no perquè siguin de la meva generació però sí formant part del revival).

    Communards… bé, ja me’ls miro més amb distància… saps que hi ha una llegenda un pèl fastigosa del seu cantant?? Ooooh, no la puc reproduir en públic!

  3. Quasi em poso a plorar de l’emoció, no sé si és pot considerar Sindrome de Stendhal.

  4. Carme: el regal és tot teu! Veig que el sabràs gaudir! Bon cap de setmana també per a tu!

    El Porquet: no et tallis! Explica, explica…

    Oriol: Veig que estem d’acord en què aquesta versió és sensacional, oi?

  5. Fa plorar, sí, però no ben bé d’emoció. A veagdes fa una mica de vergonya ser amic teu, eh? ;-/ No havia vist mai el Sommerville amb aquest pentinat. Indescriptible.

  6. Aquesta nit tindré malsons. Això és allò que es diu un regal enverinat ;p

  7. Bé, jo no sabia com entrar-te avui per dir-te el que pensava de la tria musical amb delicadesa i tal, però l’amic SM se m’ha anticipat. Així doncs, ídem del que ell diu🙂

  8. SM: malgrat la teva extensa discoteca i els teus amplis coneixements musicals ja sabia jo que trobaria un gap. Confessa que la teva crítica la causa l’enveja de no tenir aquest cançó en cap suport musical!

    Allau: Benvingut! Ja veuràs com amb la gran veu d’en Sommerville podràs dormir com un angelet!😉

    Leb: tu també et mores d’enveja com en SM. Et costarà molt superar aquesta perla… això no es troba!!!😀

    • Un altre atac de nostàlgia dels 80 durant tot el cap de setmana!

  9. Os3! I No t’agradaven més el d’ABBA?

  10. Alyebard: ja saps que els divendres ara toca “viatge al passat”!!!

    Del·li: la versió dels Communars és infinitament millor. És com si les cançons del Leonard Cohen les cantés Lax’n Busto, segur que guanyarien en ritme i vitalitat!😉

  11. Ferran això no es fa, és diumenge i sort que estic còmodament assegut al sofà. Malgrat l’ ensurt, si us plau no deixis de fer coses així.

    • Jordi: Benvingut! No em diguis que no has flipat amb aquesta perla musical… això no es troba fàcilment!


Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.
Entries i comentaris feeds.

