Recomanacions musicals (XV) – “Total Eclipse Of The Heart” – Bonnie Tyler

7 gener 2011 a les 09:00 | Arxivat a Music | 3 comentaris
Etiquetes: ,

La recomanació d’aquesta setmana és un megaclàssic… A qui no li ha impactat mai a veu de la Tyler?

Confesso, però, que la meva versió favorita d’aquesta cançó és un directe que va fer la Tori Amos (la podeu trobar a Spotify), però em sembla just posar la versió original.

Escolteu la lletra. Val la pena. I la metàfora? “total eclipse of the heart”, té canya, oi? Què passa quan s’eclipsa el cor, domina la part fosca de la força??? És el que li va passar a l’Anakin Skywalker quan es va convertir en Darth Vader?

Apa, a patir amb aquesta cançó estripada!

3 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. La crítica es pot resumir en tres paraules: Jim Steinman rules!

  2. Estripada és un bon adjectiu per definir la veu de la Tyler; sempre em va semblar que tenia molta personalitat!

  3. SM: Os3!!! Jo em quedo amb “Bat out of Hell”, però! A veure si la respesco per algun altre divendres… ,m’has donat una idea!

    Maleta: Va patir sentir-la quan canta, oi???


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

