Recomanacions musicals (XIV) – “I Just Died in Your Arms Tonight” – Cutting Crew

31 Desembre 2010 a les 09:00 | Arxivat a Music | 6 comentaris
Etiquetes: ,

Fa dues setmanes us recomanava una cançó de la meva adolescència (arghhhh… no feu càlculs sobre la meva edat!), “Baby Baby” de la Patsy Kensit (tots dempeus!). Ara, em sembla que he trobat un filó amb les cançons dels 80s, després que en el darrer “Joies de la llengua” també posés un video d’una cançó mítica del Billy Ocean.

“I just died in your arms tonight” és una de les primeres cançons que em vaig gravar en video a finals dels 80s… quins temps! I internet, i Youtube, i Spotify, ni somniar-los! Com podíem viure?

Apa, us deixo amb aquesta perla.

Bona entrada d’any!

6 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ostres, quins atacs de nostàlgia per a Cap d’Any. Ara només en falta un de Transvision Vamp amb la Wendy James!! (nota, no cerquis imatges actuals que serà pitjor que amb la Patsy Kensit!) (tots dempeus!)😀 Vivíem de passar-nos K7 amb les cançons que ens agradaven, no ens empaitava l’SGAE i anàvem a Pubs foscos, plens de fum, que tenien una tele amb la MTV i bevíem les nostres primeres cerveses i teníem les nostres primeres xicotes….In Illo Tempore

  2. Transvision Vamp! Estic amb l’Alye. Deixa´t de carrinclonades i posa bona música d’un cop!😉 Bon any nou!!

  3. Alye i SM, confesso que després del primer comentari d’avui he estat escoltant Transvision Vamp!
    No he comès l’error, però, de buscar la criatura al Google Images… Amb la decepció de la Kensit (dempeus!) ja en vaig tenir prou!

  4. Bon Any Nou “jefe”! (per allò de l’edat hihihi)🙂

    • Bon any! Cli, pensa qye té molt de mèrit que a la meva edat faci el que faig amb un bloc!😉

  5. Que aquest any que comencem tots els teus desitjos es facin realitat.

    Bon Any 2.011!!


Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.
Entries i comentaris feeds.

