Recomanacions musicals (XII) – “Baby Baby” – Eighth Wonder

17 Desembre 2010 a les 09:00 | Arxivat a Music | 10 comentaris
Etiquetes:

Permeteu-me que en la recomanació d’aquesta setmana faci un viatge a la meva adolescència i us recordi una de les dones més boniques que mai han existit… la Patsy Kensit. En aquella època… molt i molt llunyana, fins i tot m’agradava sentir com cantava i havia anat a un concert seu i tot!!!

Cançons memorables com “Cross my heart” o “I’m not scared” o “When the phone stops ringing” van formar part de la banda sonora de la meva adolescència… uffff! Quina frase suada i tòpica que acabo de deixar anar!!!

Amb tot, he volgut compartir aquest divendres la cançó “Baby Baby” per una única raó… de fet totes les cançons ara ja em sonen igual (o m’he tornat sord o entenc una mica més de música que fa n anys): sempre me n’enrecordat d’una frase de la cançó:

ARE YOU A MAN OR A MOUSE!!!

Per raó de gustos mai he necessitat dir això a cap “man”, però mira… aquell crit de la Patsy dient això… Per cert, he comès l’error d’escriure “Patsy Kensit” al google.com/images i he vist una foto actual de la Kensit… sic transit gloria mundi, ja m’enteneu…

Bon cap de setmana!

[per veure el video heu de fer click al link “ver en youtube” o “watch on youtube” que us sortirà quan vulgueu veure el video… es veu que WordPress i Youtube no sempre són amics…

10 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Oh, la Patsy Kensyt! Inoblidable a Beltenebros i a Absolute Beginners o a Arma Letal 2… I quina veu. Quin flashback als meus 20 anys! I no està tan cascada per tenir-ne quaranta, més d’una voldria estar així. Que el temps passa per a tothom.

    • Home… no sé quines fotos has vist tu d’ara, però jo en vaig veure una que gairebé em va fer plorar!!! Quin disgust!

  2. Que n’ets d’exagerat! m’has fet anar a can gugel i no n’hi ha per tant, això si, un cop l’has trobat sota la silicona😉 ai, quant de mal fan les imatges perfectes de la joventut!🙂 Després l’escolto🙂

    • … n’hi ha per tant i per més. Un mite de la joventut caigut no es pot resistir.

      Vols dir que és silicona? Jo diría que és greix pur i dur, no?

  3. Ric del teu disgust!
    Calla, vaig a mirar si la trobo.
    Ara vinc.
    Hehhheeee… quina gràcia m’has fet.

  4. Home, nen! No ets molt exigent?

    • No insistiu en què no n’hi ha per tant… jo la recordava com fa 22 anys… pobre criatura… qui l’ha vist…

  5. Doncs a mi amb 40 encara em fa el pes. Ara, aquest post me l’agafo com una recomanació extra-musical…

    • … no té 40… en té 42!!!

      40 és una edat perfecta, oi SM?😉

      • Coi que no has sentit mai allò de gallina vella fa bon caldu!. D’acord, és un mite de l’adolescència, però tampoc està tant malament.


Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.
Entries i comentaris feeds.

