Recomanacions musicals (XI) – “Lágrimas negras” – El Cigala + Bebo Valdés

10 Desembre 2010 a les 09:00 | Arxivat a Music | 2 comentaris
Etiquetes: ,

No sóc massa coneixedor de la música flamenca i no puc dir ni que m’agradi ni que l’entengui… tampoc m’hi poso de cul, però. Busco algú que me l’expliqui i potser m’acaba agradant. Tinc tota la predisposició del món!

Amb tot, la primera vegada que vaig sentir la cançó “Lágrimas negras” del Cigala m’hi vaig quedar enganxat. No sé si va ser per la veu estripada del cantaor o per l’acompanyament genial al piano del cubà Bebo Valdés, un músic com n’hi ha pocs.

És una cançó que esbudella per la tristor del cant però no deixa de ser un clam a la generositat de l’amor, encara que no sigui correspost.

Y aunque tu
me has echao en el abandono.
Y aunque tu
has muerto todas mis ilusiones.
En vez
de maldecirte con justo encono
en mis sueños te colmo,
en mis sueños te colmo de bendiciones.

Sufro la inmensa pena de tu extravío
siento el dolor profundo de tu partida.
Y lloro sin que tu sepas que el llanto mío
tiene lágrimas negras,
tiene lágrimas negras como mi vida.

Que tu me quieres dejar
que yo no quiero sufrir
contigo me voy gitana aunque me cueste morir.

Escolteu-la i gaudiu-la.

Bon cap de setmana!

2 comentaris »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Es curiós, a mi el flamenc em costa una mica, però segons el dia o el moment que tens entre molt bé. Bona tria.

  2. Alyebard, jo suposo que sense el Bebo no m’hi hauria ni fixat en aquesta cançó i la veritat és que és molt bona, fins i tot la lletra.


Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.
Entries i comentaris feeds.

